25 липня 2019 року компанія Aowei Cloud Network (AVC) - всекитайська маркетингова компанія оприлюднила загальні дані по внутрікітайскій продажу кондиціонерів в першій половині 2019 року: обсяг роздрібної торгівлі склав 33,7 млн. Одиниць, збільшившись на 5% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року , роздрібні продажі склали 113,7 млрд. юанів, знизившись на 14% в річному численні. Однак на слабкому внутрішньому ринку кондиціонування частка ринку у кондиціонерів Midea збільшилася на 2,29% проти тенденції, і на що збільшився на 6,82% в річному численні онлайн-ринку частка кондиціонерів Midea значно збільшилася до 29,42%, займаючи перше місце по продажах . Єдиний бренд, який виріс проти тренда.
З нагоди відкриття наступного рефрижераторного 2020 року, позавчора, Midea Air Conditioning представила випуск нового покоління безвітряної серії Dongfeng - наступного покоління безвітряної серії кондиціонерів Beezeless.
Серед них безвітряний колонний кондиціонер Midea "Dongfeng", призначений для користувачів великого простору. «Dongfeng» використовує технологію вихрового повітряного потоку і подвійний випуск повітря. Випуск повітря має два рівня повітряних крильчаток. З верхньої крильчатки потік повітря посилюється для досягнення подачі повітря на наддалекі відстані більше 20 метрів. Круговий потік повітря, що подається нижнім виходом кондиціонера, забезпечує м'який несильний потік повітря. Різниця температур на великому просторі становить менше 1 ° C, що відповідає максимальним вимогам комфорту користувачів.
Грунтуючись на відчутті відсутності вітру, кондиціонер Midea вирішує проблему очищення фільтрів внутрішнього блоку, а також проблему вільної циркуляції повітря через фільтри. Система подвійної прання Midea автоматично збирає конденсат з внутрішнього блоку і заповнює фільтр автоматичного промивання за 9 хвилин. Подвійна гібридна система подачі свіжого повітря має спеціальні трубопроводи і високоякісний HEPA-фільтр для підтримки свіжості повітря в приміщенні. Будучи новим стилем без відчуття вітру, безвітряна система S + для людини з чутливою шкірою пом'якшує повітряний потік через шари мікропористої матриці і забезпечує комфортне відчуття «відсутності вітру і прохолоди» одним клацанням пульта.
Зрозуміло, що після випуску Beezeless в 2018 році Midea Air Conditioning знову випустила новий продукт, який буде модернізувати безвітряну серію Beezeless з рівномірним охолодженням великого простору і самоочищенням. З моменту появи першого безвітряного кондиціонера серії Ultimate Comfort в 2015 році безвітряні серії стали пріоритетом у розвитку побутових кондиціонерів Midea. В даний час на тихі серії кондиціонерів припадає понад 20% внутрікітайскій продажів систем кондиціонування повітря Midea.
Міць нових продуктів для кондиціонування повітря і стимулювання продажів, які підтримують Midea, - це величезні інвестиції в дослідження і розробки кондиціонерів Midea. Згідно загальнодоступної інформації, за останні п'ять років Midea Group інвестувала в дослідження і розробки близько 30 млрд. Юанів і створила 20 дослідницьких центрів в 9 країнах, на частку яких припадає понад 50% персоналу, що займається дослідженнями і розробками, а заявок на патенти - майже 90 000. Серед них Midea науково-дослідний інститут кондиціонування повітря і охолодження, в якому працюють 275 лабораторій, в яких працюють понад 1000 науково-дослідних груп, він створив п'ять науково-дослідних баз по всьому світу, ч про робить прорив в області розробки, розвідки, енергозбереження, проектування і локалізації. Midea Air Conditioning також домінує або бере участь в 110 національних, міжнародних та галузевих стандартах і є єдиним виробником кондиціонерів в Китаї, який схвалив і затвердив новий міжнародний стандарт IEC для холодоагентів.
Експерти счітаеют, що поява Dongfeng і нової лінійки тихих спліт-систем ще більше поліпшить безвітряну лінійку продуктів і допоможе Midea зайняти ринок преміального класу.
Позавчора, Midea Air Conditioning також оголосила, що в якості представника іміджу бренду був використаний створений компанією мультиплікаційний образ Сюн Сяомей. Завдяки рекламі за останні два роки цей сюжет з чотирьох ведмедів давно знайомий і любимо користувачами.
Сьогодні, на конференції компанія Industry Online оголосила про порівняння даних про постачання побутових кондиціонерів на внутрікітайскій ринку за першу половину 2019 року. Дані показують, що поставки кондиціонерів Midea наближаються до Gree з безпрецедентною швидкістю: в першій половині року збільшилися лише поставки в Midea, Oaks і TCL, а решта бренди знижуються, в той час як у Chigo ситуація близька до катастрофи.
Згідно галузевим онлайн-даними, у Gree було 25,39 млн. Одиниць продажів, що на 5,61% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, 24,43 млн. Одиниць продажів у Midea, на 14,97% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, Oaks 9,72 млн. одиниць, що на 6,35% більше, ніж за аналогічний період минулого року, Haier 7,1 млн. одиниць, що на 20,13% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Chigo відвантажив всього 1,595 млн. Штук, що на 45,93% менше, ніж в попередньому році.